fredag 5 september 2008

W som i www,

det är så otroligt skönt att slippa hemtjänsten för en stund. jag trivs som fisken i vattnet med mina förskolebarn ! :) lite tittut och rumpdans, haha !

späckat schema hela helgen som vanligt. inge jobb iaf, hur skönt som helst ! :) imorrn blir det 50 års fest med mexikanskt tema, hur snygg som helst i min sombrero ;) haha !

ikväll blir det lugnt. Linn och Ch kommer förbi och käkar lite om inte Ch har feber fortfarande då förstås.

ska försöka ta mig till team sportia idag och leta efter regnkläder. det är inte det lättaste att hitta kan jag ju säga. snurrade runt på stan igår som en galning och letade, men allt var ju en halv meter för långt i både armar och ben. tillslut fick jag gå in på barnavdelningarna och leta, haha. synd bara att det är reflexer och skit på dom :/

Inga kommentarer: