onsdag 17 december 2008

MELKESJOKLADE - Et lite stykke Norge


chokladen som smälter i munnen som ingen annan kan göra. chokladen som ej går att beskriva i ord. chokladen som finns hemma hos mig nu. JA, den finns verkligen här ! den kom i ett paket från Norge, idag ! från familjen jag och Emelie bodde hos i våras. gissa om jag blev glad ! :D tacktacktack. tro inte att jag kommer bjuda någon ;) hehe.

julafton är väldigt nära nu. trots det senaste halvårets händelser så tror jag att det blir en bra dag. en dag utan stress faktiskt. minns inte när jag hade en stressfri julafton senast ? minskar från att vara på fyra ställen som förra året till att bara vara två. skönt :) men det börjar bli dax att inhandla julklappar känns det som.. bara Hugos julklapp som är klar ;P

den här veckan är jag och jobbar på en småbarnsavdelning. det är nog min grej. trivs jättebra med småttingarna :) känns bra.
.
.
kanal 5 har riktigt skumma grejjer för sig nu :S

Inga kommentarer: