söndag 25 januari 2009

nyinförskaffade produkter,


Mask of magnaminty från Lush.
"En djupverkande mask att använda i ansiktet, på halsen, nacken och ryggen med adukibönor och pepparmint. Det här är något varenda storstadsbo som vistas i avgaser och dålig luft behöver. Låt den sitta på ca 15 minuter och peela sedan bort den. Du kommer känna dig fräschare och renare än någonsin"
.
Eyebrow Razor från make up store.
en hyvel för ögonbrynen. tar bort alla småstrån.
.
införskaffade mig dessa produkter igår. har testat min eyebrow razor och är supernöjd ! allt smått försvann. så enkelt och såå bra :) masken från Lush ska jag testa imorgon :)
.
kom hem nu alldeles för en stund sen. har varit hos Kajsa och kikat på film med henne och Jill. vi såg Revolutionary road. hade förväntat mig lite mer måste jag ju säga, men den var helt klart bra !
.
lär gå nu, Hugo försöker käka upp mitt armband, godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och det är du som är "stor stads bon"? Hahah :D

Saraa sa...

jaa, eller hur, haha. dom sa inget om "storstads bo" i butiken. hoppas den funkar lika bra om man är Gävlebo ;)