fredag 2 januari 2009

Sagan om ..

jahapp. min pojkvän är skittråkig just nu. han kollar på en riktig skit film som han bara "måste" se eftersom att den är "såååå bra". Sagan om konungens återkomst. helt värdelöst. hatar dom där filmerna. jaa, jag vet, jag är konstig. alla tycker att dom där filmerna är "såååå bra", men inte jag! så långt bort från verkligheten så att det blir fjantigt och dessutom är filmen så där ett dygn lång eller så .. jag står inte ut ! han kanske blir social igen när filmen är slut. får man hoppas. men då är ju klockan sent ..

idag har jag iaf varit och träffat min underbara Emelie :) tog en fika inne på köpis och sen visade hon mig vart hon kommer flytta snart. spännande :P

jag är trött på att vara hemma nu. visst, det är skönt med lite ledig, men ledigt betyder också inga pengar till Sara nästa månad. hm. snart så ska det väl ändå finnas lite barn på förskolan så jag får jobba lite :) hoppas på måndag iaf !

Nyårsafton blev iaf mycket lyckat :) lägenheten fylldes med nära och kära och även en del nya människor :)

skönt att min bebis är hemma igen nu. det var så tomt igår när jag vaknade. han är mysig :)

Inga kommentarer: